Panaszkezelés
A CARION Finanszírozási Centrum Zrt. (továbbiakban: CFC Zrt.) az ügyfelek panaszainak kezelése során a hatályos jogszabályok rendelkezései alapján, az ott meghatározottak szerint jár el.
Jelen szabályzat rögzíti azon elveket és gyakorlatokat, melyeket a CFC Zrt. a panasz-ügyintézési tevékenységének kialakítása és gyakorlása során szem előtt tart.
A panaszügyintézés helye, ideje
Szóbeli panasz esetén
Személyesen
A panaszügyintézés helye:
1023 Budapest, Bécsi út 25.
Ideje:
Munkanapokon 09:00 óra és 16:00 óra között.
Telefonon:
telefonszám:
+36 20 401 2279
hívásfogadási idő:
A hét első munkanapján: 8:00 órától 20 óráig
A hét további munkanapjain: 9:00 órától 16:00 óráig
Írásbeli panasz esetén
A panaszokat az alábbi címekre eljuttatva lehet benyújtani a CFC Zrt. részére:
- Levelezési cím: 1023 Budapest, Bécsi út 25.
- Fax: 06-1-336-2818
- E-mail: hitel@carionhitel.hu
Panaszkezelési szabályzat letöltése